ایمپلنت دندان سه بعدی با متد پزشکی DP


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 87
:: باردید دیروز : 4
:: بازدید هفته : 91
:: بازدید ماه : 87
:: بازدید سال : 996
:: بازدید کلی : 4069

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

ایمپلنت دندان سه بعدی با متد پزشکی DP
شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 14:58 | بازدید : 81 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

کلینیک دندانپزشکی شرق تهران

ما دندانپزشکی عمومی ،ارتودنسی دندان، ایمپلنت دندان به صورت تخصصی، ونیر کامپوزیت دندان، بلیچینگ، جرمگیری، دندانپزشکی کودکان، ترمیم، عصب کشی، آمالگام و کلیه امور دندانپزشکی را به سبک روز دنیا به صورت اقساط و قیمت بهینه ارائه می دهیم.

 

سی تی اسکن سه بعدی از استخوان فک

سی تی اسکن تصاویر 3 بعدی از استخوان فک شما است. اسکنر CT ترجیحی ما E-Woo Picasso از فناوری Vatech & E-woo Technology  است، که برای تصویربرداری سه بعدی از آرواره ها استفاده می شود. اسکنرهای سه گانه Picasso که پرفروش ترین 3D در جهان هستند، در حدود 2،000 سایت در سراسر جهان نصب شده اند. این کلیه اطلاعات آناتومیکی مانند سپتوم، کیست و غیره را در سینوس در مواردی مانند عمل جراحی کاشت چند دندان یا ایمپلنت کامل دهان، به یکباره ارائه می دهد.

  اطلاعاتی مناسب در خصوص روند کاشت

عکس هایی که در ذیل این مطلب می بینید اطلاعاتی مناسب در خصوص روند کاشت ایمپلنت دندان به شما می دهد. زیرا اجازه می دهد تا به صورت دیداری قبل از عمل جراحی نتیجه کار را ببینید. فایده اصلی این است که همانطور که می دانیم آناتومی مکانی که ایمپلنت در آن قرار دارد، دیگر نیازی به ایجاد برش های بزرگ در لثه نداریم. ایمپلنت ها از طریق سوراخ بسیار کمی در لثه قرار می گیرند، بنابراین باعث کاهش زمان بهبودی و ناراحتی و تورم بعد از عمل می شوند.

چه زمانی بیمار را اسکن می کنیم

معیارها به شرح زیر است :

•         کاشت دندانهای تک در ناحیه ای که در نزدیکی ساختارهای ظریف آناتومیک هستند، قرار می گیرند.

•         کاشت فک پایین در نزدیکی ID یا عصب روانی.

•         کاشت فوری چندگانه.

•         کارهایی که شامل یک قوس کامل یا چندین کار کاشت ایمپلنت است.

•         قبل از سینوس لیفتینگ یا پیوند زدن.

•         قبل از مراحل پیوند.

•         جراحی بازگرداندن عصب دندان

  فناوری برجسته دیجیتالی برش

به تازگی استفاده از اسکنرهای دیجیتالی  به دنیای دندانپزشکی معرفی شده است، که از فناوری تصویری دیجیتالی برش استفاده می کنند، به گونه ای که برداشتهای دیجیتال با حداکثر دقت، زمان کم و با حداکثر رضایت بیمار گرفته می شوند.

  سونوگرافی جراحی پیزوالکتریک استخوان

این دستگاه مخصوصی است که فقط برای برش استخوان استفاده می شود. به طور سنتی برای این درمان از مته های استخوانی استفاده می شود . اما با استفاده از این فناوری برش اولتراسونیک، استخوان برداشته می شود .

  نور جراحی مولتی مدیا

درسالن درمان داخلی یک سیستم روشنایی عمل جراحی وجود دارد، که به جراحان این امکان را می دهد تا کاملاً واضح (بدون سایه) ببینند. همچنین این دوربین فیلمبرداری دیجیتالی را در خود جای داده است تا تمام جراحی ها به عنوان بخشی از سابقه ضبط همزمان  ثبت و ذخیره شوند.

خلاء دیجیتال

اتوکلاو خلاء Sister 3 (Eschmann®) جدیدترین دستگاه عقیم سازی دیجیتال است. این نه تنها تجهیزات جراحی را در 45 دقیقه عقیم می کند، بلکه تمام داده های مربوط به چرخه را نیز ذخیره می کند. (اطمینان حاصل می کند که هیچ خطایی در عقیم سازی رخ نداده است). دستگاه دیجیتالی برای ارائه عقیم سازی سازگار، معتبر، طراحی و ساخته شده است.

  میکروسکوپ جراحی پزشکی DP

برای جراحی بافت میکرو نرم از میکروسکوپ جراحی استفاده می کنیم. این به ما امکان می دهد مناطق با دسترسی کم از بافت لثه را بزرگنمایی کنیم و با استفاده از بخیه های ریز که به راحتی جذب می شوند، بافت کوچک لثه را بخیه می کنیم. این به نوبه خود باعث کاهش زمان بهبودی و تروما می شود.

  مراجعه به بیمار سی تی اسکن

3 روز بعد از مراجعه، اسكن را برای بيماران ارائه خواهیم داد. در بيماران مراجعه كننده به اسكن CT در مورد هر جنبه از معالجه دنداني بیمار در طول عمل فقط مطابق تصميم پزشك مراجعه كننده است. مدت زمان انتظار کمتر از 10 دقیقه به بیماران ارائه می شود و به صورت حرفه ای تحت درمان قرار می گیرند تا در مجموعه اسکن مجزا ما تجربه ای بدون استرس و اضطراب داشته باشند.

 

 

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 




:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , تحلیل استخوان اطراف ایمپلنت , تحلیل استخوان در ایمپلنت , ایمپلنت دندان ارزان , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت دندان جدید , ایمپلنت دندان خوب , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت دندان ایمن , ایمپلنت دندان تهران , بهترین ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ایرانی , ایمپلنت دندان روش جدید , ایمپلنت دندان سوئیسی , ایمپلنت دندان کره ای , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: